preskoči na sadržaj

Osnovna škola Brezovica

Login

Projekti OŠ Brezovica

Popis značajnijih projekata u kojima je škola dosad sudjelovala i projekata koji su u tijeku:

2017.-2018. Projekt JIA-EXCHANGE PROGRAMME: Zagreb-Bonn međunarodna suradnja

2016./2017. Carnetov projekt ATS 2020

2016./2017. Plastičnim čepovima do skupih lijekova

2016./2017. Hrvatski Andersen

2016. Prikupljanje donacija za napuštene životinje

2016. Pokažimo najbolje što znamo

2016. 100-ti dan škole

2016. Izdavanje zbirke stripova

2016. Izgradnja učionice na otvorenom

2015. Susret KUD-ova GČ Brezovica

2015. Izdavanje Zbornika haiku poezije učenika OŠ Brezovica

2015. Upisivanje u Registar dobrovoljnih darivatelja koštane srži

2014. Tajanstvena učionica

2011. Pomoć djeci Konga

2011. Ilustriranje i izdavanje zbirke priča Josipa Balaška „Prave riječi“

2010. Izložba u Školskom muzeju – Škola na kotačima

2010. Proslava 160. obljetnice školstva u Brezovici (izdavanje Monografije, svečana akademija)

2006. Izložba dječjih likovnih radova povodom 15. obljetnice tragedije Vukovara 

2004. danas  Nadareni učenici

2003. Školska himna (izbor najuspješnijeg učeničkog  rada)

2000.danas Dani sporta u OŠ Brezovica (natjecanja učenika)


2017.-2018. 

Projekt JIA-EXCHANGE PROGRAMME: Zagreb-Bonn međunarodna suradnja

Od 13. studenoga 2017. do 17. studenoga 2017. učiteljica informatike Maja Novaković i učiteljica defektologinja Jelena Petrović boravile su u Njemačkoj u Bonnu zbog projekta JIA-EXCHANGE PROGRAMME: Zagreb - Bonn. Projekt u potpunosti financira Deutsche Telekom. 

Voditeljice tima u Njemačkoj su profesorice Mone Viesmann i Maja Taraš koje rade u Hardtberg Gymnasium koja se nalazi u Bonnu. Cilj je prjekta programiranje u Micro:bitu, dizajniranje držača za bateriju u Tinkercardu, 3D printanje držača za bateriju i izrada linije koju slijedi automobil programiran u Micro:bitu. 

Osim programiranja cilje je ovog projekta i interkulturalno učenje, upoznavanje nove kulture, poticanje međunarodne suradnje dviju škola, učenje stranog jezika, poticanje osobnog razvoja i samopouzdanja. 

Tijekom posjeta učiteljice su izložile ideje za projekt te dogovorile plan izrade, satnicu radionica, izlete i ostale aktivnosti koje će se odvijati u Bonnu i Zagrebu. Izradile su detaljan plan dizajniranja robota/automobila koji će se kretati crnom linijom pomoću Micro:bita. Također su dizajnirale u Tinkercard programu držač za bateriju te su isprintale jedan primjerak pomoću 3D printera. 

Učiteljica defektologinja Jelena Petrović održala je predavanje učiteljima Hardtberg Gymnasium o obrazovanju učenika sposebnim potrebama u Republici Hrvatskoj te upotrebi IT-tehnologije u nastavi prilagođenoj učenicima s poteškoćama. Nakon toga učiteljice su prisustvovale nastavi koju pohađaju njemački učenici s autizmom. 

Nakon toga uslijedila je razmjena učenika. Učenici naše škole boravili su u Bonnu od 14. veljače do 21. veljače 2018., a njemački učenici boravili su u OŠ Brezovica od 14. ožujka do 20. ožujka 2018. 

 

Učenici u Bonnu

 

Završno natjecanje u OŠ Brezovica


2016./2017. 

Carnetov projekt ATS 2020 

Od ove školske godine naša je škola uključena u Carnetov projekt  Vrednovanje generičkih kompetencija ATS 2020 koji se provodi u okviru programa Erasmus+.  Ovim projektom potiče se model učenja kojim se razvijaju generičke kompetencije (učiti kako učiti, informacijska pismenost, komunikacija i suradnja, kreativnost i inovativnost, digitalna pismenost). Cilj je potaknuti učenike na razmišljanje i kreativnost tako što istražujući sami pronalaze informacije vezane za novu nastavnu jedinicu. U projekt su uključeni učenici 7. d razreda naše škole koji  na taj način obrađuju novo gradivo na satu biologije s učiteljicom Barbarom Stepanić i na satu engleskoga jezika s učiteljicom Sandrom Prpić.

  

  


2016./2017. 

PROJEKT: PLASTIČNIM ČEPOVIMA DO SKUPIH LIJEKOVA

Tijekom ove školske godine naša škola sudjeluje u projektu Udruge oboljelih od leukemije i limfoma (UOLL) „Plastičnim čepovima do skupih lijekova“. U školi prikupljamo plastične čepove da bismo pomogli oboljelima. Sakupljanje su organizirali učitelji i učenici četvrtih razreda OŠ Brezovica, a u akciji sudjelujemo svi. Od prodaje prikupljenih čepova Udruga oboljelih od leukemije i limfoma kupit će potrebne lijekove.  Za sve dodatne informacije, posjetite stranice UOLL-a  http://www.uoll.hr/sustav/modules/naslovnica/

    


2016./2017. 

PROJEKT: HRVATSKI ANDERSEN

Sinonim „Hrvatski Andersen“ pripada samo jednoj našoj književnici,  a to je Ivana Brlić Mažuranić. Čime je zaslužila taj atribut, zna svaki koji je s bar malo ljubavi pročitao njezine priče i bajke. Iznimna je to osoba o čemu svjedoče mnogi kritičari, povjesničari književnosti, kao i njeni suvremenici. Da, iako su Priče iz davnine objavljene prvi put prije točno stotinu godina, one su i dalje književna poslastica – ne samo djeci, već i malo starijoj djeci koja su možda zaboravila koje su to prave ljudske vrijednosti za koje treba živjeti, ako treba i umrijeti. Napisala je ona i Čudnovate zgode šegrta Hlapića – prvi hrvatski dječji roman čiju smo stotu obljetnicu prvotiska obilježili pred tri godine kroz projekt učitelja i učiteljica razredne nastave.

S Ivanom se osmoškolci prvi put susreću u 4.razredu, potom u 6.razredu, a bude ona zastupljena i u srednjoj školi. Svi ozbiljniji proučavatelji hrvatskog jezika vole Ivanine bajke i zbog samog jezika kojim progovara i naprosto „prisiljava“ na čitanje. A tek čudesni svijet slavenske mitologije koji vješto prepliće i umeće u svaku bajku. Koliko li tu tek mogućnosti ima za sve one „koji žele znati više“. Pogledamo li sva izdanja Ivaninih bajki, vidjet ćemo da su se ilustratori itekako trsili čim slikovitije prikazati svu ljepotu izričaja koji naprosto „pršti“ iz svake rečenice. Ovo je štivo pravi izazov s kojim će se uhvatiti ukoštac sve učiteljice hrvatskog jezika skupa s knjižničarkom ne bi li djeci usadile ljubav prema proučavanju ovakvih divotnih književnih djela. Učenici će čitati sve Ivanine bajke, proučavajući njihov jezik i stil, a koliko su pomno čitali, provjerit će kroz rješavanje kviza i to na tri razine (tri kruga natjecanja, op.a.) nakon čega će se utvrditi koji je učenik ili učenica najrevnije čitao i promišljao Ivanine bajke. Neće izostati ni kreativni trenutak jer se umjetnički nadareni učenici mogu izražavati putem plakata, prezentacija, stripova, originalno oslikanih naslovnica i sličnog što će u konačnici biti predstavljeno na svim vidnim mjestima te mrežnim stranicama škole.

Zrinka Krišković, knjižničarka

 


2016.

PROJEKT: POMOZIMO NAPUŠTENIM ŽIVOTINJAMA!

Učenice 8. c razreda pokrenule su akciju prikupljanja hrane i ostalih potrepština za Sklonište za nezbrinute životinje Grada Zagreba u Dumovcu  i Sklonište za životinje Prijatelji iz Čakovca.

Prikupljat ćemo konzerve i suhu hranu za štence i odrasle pse, stare deke i plahte, ampule s tekućinom protiv buha i krpelja, pseće igračke i cerade.

Navedene stvari prikupljat će se u četvrtak, 17. ožujka od 09:00 do 19:30h i

u petak, 18. ožujka  od 09:00 do 18:00h kod školske kotlovnice.

Pozivamo sve zainteresirane da pomognu  novčanom donacijom. Novac možete uplatiti na žiro-račun škole: HR132360000110380428, s napomenom  „donacija za napuštene pse“.

Dragi prijatelji, poštovani roditelji, pokažimo da suosjećamo s napuštenim životinjama i pomozimo donacijom!

Nadamo se što većem odazivu!  


PROJEKT: STOTI DAN ŠKOLE

Na početku školske godine 100-ti dan škole planiran je kao razredni projekt u sklopu godišnjeg plana škole. Projekt 100-ti dan škole obuhvaća učenike i učitelje na nacionalnoj razini koji kroz odabrane sadržaje obilježavaju 100-ti dan u školi.

3.  b razred taj je dan obilježio sljedećim aktivnostima:

- prikupljali su sto lijepih misli ili izreka

- nabrojali su preko sto riječi koje u sebi sadrže riječ sto (liSTOpad)

- radom u parovima ispisali su sto imenica, sto glagola i sto pridjeva u sto rečenica

- nastojali su nabrojati sto naslova pročitanih knjiga u dosadašnjem školovanju

- posadili su sto sjemenki povrća i cvijeća (promatrat će koliko ih je izniklo i brinuti o njima).

    


PROJEKT: IZGRADIMO UČIONICU NA OTVORENOM!

Prije nekoliko godina, na inicijativu naših učiteljica razredne  nastave  ( Danijela Kukina, Zlata Lučić Štancl, Marijana Maslać, Branka Pauković, Marija Rušnov Vrban, Maja Varzić, Nives Poljaničić, Vesna Sošić), javila se želja za uređenjem učionice na otvorenom.

Od začetka same ideje, učenici i učitelji/ce Osnovne škole Brezovica te područnih škola posljednje četiri godine izradom božićnih ukrasa i njihovom prodajom na božićnim sajmovima, koji se održavaju svakog prosinca u školi, marljivo prikupljaju novac za učionicu na otvorenom.

Izgradnja bi trebala započeti u proljeće 2016. godine, a  plan je da se učionica izgradi u jednom dijelu školskog dvorišta tako što će se na šljunčanoj podlozi ili podlozi od kamenih kocki postaviti drvene klupe za sjedenje i drveni stolovi. Na taj način učenike ćemo potaknuti na druženje, učenje i boravak u prirodi.

Rezultat je mjesto na kojem se može provoditi edukacija, ali i kvalitetan prostor na kojem učenici mogu provoditi svoje slobodno vrijeme.

Za sva dodatna pitanja i informacije u vezi s projektom možete se javiti na mail adresu škole:

osbrezovica@os-brezovica.skole.hr


2015. 

PROJEKT: DOBROTVORNA AKCIJA ZAKLADE ANA RUKAVINA I OŠ BREZOVICA

U četvrtak, 29. siječnja 2015. u našoj školi održana je akcija upisivanja u Registar dobrovoljnih darivatelja krvotvornih matičnih stanica. Upisalo se 47 osoba u dobi od 18 do 40 godina. 

Učitelji, roditelji i prijatelji naše škole koji su se odazvali, povećali su šanse za izlječenje oboljelima od leukemije, limfoma te drugih krvnih bolesti i teških oštećenja koštane srži.
Mnogi učenici pomogli su prije i tijekom akcije da ona bude što uspješnija. To su naša bivša učenica Veronika Horvat, učenice Ira Kajtazović, Dora Knežević, Tea Čaušević i Vanesa Velagić, sve učenice iz 8. b razreda te učenice Nika Botić i Mia Jureta iz 6. d razreda.
Mnogi posjetitelji dali su i novčani prilog Zakladi Ana Rukavina.

Vjerujemo da će ova akcija biti poticaj drugim školama, poduzećima i pojedincima da organiziraju u svojim sredinama upisivanje u Registar s ciljem povećanja broja potencijalnih darivatelja krvotvornih matičnih stanica. Spasimo li život barem jednoj oboljeloj osobi, postigli smo cilj.

Zaklada Ana Rukavina na svojoj službenoj web stranici objavila je zahvalu svima koji su sudjelovali.


2014. 

PROJEKT: TAJANSTVENA UČIONICA (MYSTERY SKYPE)

Nakon sudjelovanja na zanimljivom seminaru o korištenju Skypea u nastavi, učiteljica Suzana Anić Antić odlučila je okušati se u tome zajedno sa svojim učenicima. Smatrala je da je najbolji način za to spoj učenja i igranja. „Mystery Skype“ igra je koju su smislili učitelji, a u njoj sudjeluju dva razreda učenika koji se nalaze u različitim državama. Učenici si međusobno postavljaju pitanja na engleskom jeziku i pokušavaju pogoditi iz koje su države učenici s kojima razgovaraju. 

Osvrt Suzane Anić Antić, predmetne učiteljice engleskoga jezika: 

After attending an interesting course on using Skype in the classroom I have decided to try it in my classroom.

I decided the best way to start using Skype in the classroom is to play the Mystery Game. 

Mystery Skype is an educational game, invented by teachers, played by two classrooms on Skype. The aim of the game is to guess the location of the other classroom by asking each other questions.

It's suitable for all age groups and can be used to teach subjects like geography, history, languages, mathematics and science and languge.

I contacted several teachers on Skype to find out if they were interested in playing the Game with us.

We had to come up with around 20 questions to ask the other class. I helped my pupils a bit with the questions and we also had to prepare our answers.

Our first Skype lesson was with a class from Sweden. Their teacher Frida Linden and I arranged the meeting and in October 2013 we played the game.

We divided the class (6. a) into three teams: A team for giving the answers another one to ask the questions and the third one to try to find the location of the class by using the maps and the Internet.

The lesson started at 8:15 we said Hello and started playing.

It was very interesting and a bit hectic but we were the first to guess that the class is from Sweden. 

  


2011. 

PROJEKT: ILUSTRIRANJE I IZDAVANJE KNJIGE JOSIPA BALAŠKA PRAVE RIJEČI

2011. godine škola je izdala knjigu Prave riječi. Knjiga je primjer suradnje između pisca Josipa Balaška te  učitelja i učenika OŠ Brezovica. Učenici su, pod vodstvom svojih učitelja, likovnim radovima ukrasili priče za djecu potekle iz pera književnika koji je i sam nekad bio učenik naše škole. 

Iz mnoštva dječjih radova izabrano je 66 ilustracija, a ovo su neke od njih:

Pogovor pričama napisala je naša stručna suradnica pedagoginja Đurđica Rožić-Bradić, a pogovor ilustracijama učiteljica Branka Smolković Cerovski. 

Pogovore možete pročitati klikom na poveznice:

Pogovor pričama

Pogovor ilustracijama


2006. 

PROJEKT: VUKOVAR  NIJE GUERNICA, GUERNICA NIJE DUBROVNIK, ALI...

U našoj školi 24. studenoga 2006., povodom 15. obljetnice tragedije Vukovara, organizirana je izložba dječjih likovnih radova čija je tema bio Domovinski rat.

 „Guernica“, poznata slika Pabla Picassa, koja prikazuje ratna stradanja, aktualizirana ratnim zbivanjima u Hrvatskoj, poslužila je kao motivacija učenicima od 5. do 7. razreda, koji su od studenoga  1991. do veljače 1992. svojim likovnim djelima  progovarali o ratu. Slike su nastajale na satima likovne kulture koju je tada predavao profesor Ivan Obsieger. Naslov izložbe upozorava na činjenicu da se prizori ratnih stradanja ne razlikuju te da su univerzalni za sva mjesta na svijetu, svaki grad – Guernicu, Dubrovnik, Vukovar... Slike su izlagane u SAD-u (Houston, Auston, Waco, Fort Worth) i Dubrovniku, a 2006. godine izložene su u prostoru OŠ Brezovica. Izložbu je popratio katalog Vukovar nije Guernica, Guernica nije Vukovar, ali..., koji možete pogledati u privitku.

Autor postava, profesor Ivan Obsieger, osvrnuo se na radove riječima: Kada danas gledam te dječje radove, te frapantne bisere nastale na skromnom formatu koji su u samom početku izgubili svoju „djetinjost“, koji su nastali u intervalima između uzbuna, kada smo trčali u obližnji jarak kraj nogometnog igrališta, a domaća su djeca ohrabrivala prognaničku. Zapanjuje snaga likovnog izričaja, autentičnost ekspresije i čudesna ljepota... Pokušavam zamisliti što bi rekao Picasso da je živ i da vidi što su djeca stvorila polazeći od njegove „Guernice“.

Autor projekta, ravnatelj škole Ivan Kostenjak, pridružio se I. Obsiegeru na stranicama kataloga: Ponos u očima djeteta, tuga i strah u dubini zjenice tog, životu još nenaviklog, bića. Učili su u školi o mnogim ratovima, no kao da nisu bili svjesni da je ovo što nam se događa „za pravo“, da to nije igra, film, da to nije „tamo negdje, daleko od nas“. Brzo su shvatili, razumjeli. Ali, što učiniti, kako izraziti sve te silne osjećaje?! Škola je imala rješenje! Olovkom, pastelom, tušem, bojom, kistom...

Neki likovni radovi učenika prikazani na izložbi:

U privitku na dnu stranice možete preuzeti cijeli katalog izložbe.

Katalog izložbe




preskoči na navigaciju